Vrijwilliger worden

Enthousiast geworden over Scouting Novo Mundo en denk je: “daar wil ik bij zijn!” Dat kan!

Scouting Novo Mundo is op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om kinderen te begeleiden en dit samen met andere vrijwilligers in een gezellige vereniging te doen. Door de groei in het aantal aanmeldingen is er meer dan genoeg te doen en is er voor iedereen die zich met enthousiasme en plezier wil inzetten een plek bij Scouting Novo Mundo. Scoutingervaring is mooi, maar zeker geen must. Gewoon beginnen en de rest volgt vanzelf.

Natuurlijk heeft Scouting Novo Mundo hiervoor goede begeleiding in huis. De groepsbegeleider, praktijkbegeleider, het leidingteam en het bestuur zullen je steunen daar waar nodig is.

Ben je geïnteresseerd om je in te zetten voor onze vereniging; stuur een bericht aan bestuur@scoutingnovomundo.nl of kom een keertje op zaterdag langs bij StrandLab!

Of weet je iemand anders die interesse heeft? Breng ons in contact door het sturen van een mail: bestuur@scoutingnovomundo.nl!

Activiteiten bij het StrandLAB

Speltakleiding Welpen

Als leiding bij Scouting krijg je de kans je te ontwikkelen en ontplooien, maar vooral veel plezier te hebben in alle stoere en spannende activiteiten die jullie samen organiseren. Als leiding van een speltak vorm je, met je teamleden en de jongeren, de basis van onze scouting vereniging. Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.

Speltakleiding Scouts

Nieuwsgierig geworden?Kom een keer langs!

Kom gerust een keer kijken bij een van onze bijeenkomsten, om te kijken of scouting óók bij jou past.

Neem contact op
Een groepsfoto van alle jeugdleden