Steun ons

Steun ons met je internet aankopen

Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan Scouting Novo Mundo, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en Scouting Novo Mundo ontvangt hiervoor geld in de clubkas. Ook doen grote webwinkels als Bol, Coolblue, Booking en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat naar Scouting Novo Mundo. En nogmaals, het kost je niets extra!

Zorg er voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van Scouting Novo Mundo. Voor jou een kleine moeite, voor Scouting Novo Mundo zijn het directe inkomsten.

Reeds opgehaald
€ 1.408,96

Hoe werkt het?

Klik op het logo van een webwinkel aan de rechterkant, of ga naar SponsorKliks.com.

Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling van een klant die via SponsorKliks.com komt. 75% van deze commissie storten zij op de bankrekening van Scouting Novo Mundo. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol een commissie uit en profiteert Scouting Novo Mundo hier direct van!

CoolblueMediaMarktThuisbezorgdBooking.comHemaGreetzAli ExpressiBood

De browser-extensie gebruiken

Steun Scouting Novo Mundo automatisch tijdens het shoppen met de browser-extensie van SponsorKliks.com.

De browser-extensie geeft automatisch aan de participerende webwinkels door dat de comissie naar Scouting Novo Mundo moet gaan.

Onze sponsors

Heeft u interesse of mogelijke ideeën die zouden kunnen leiden tot een mooie samenwerking?

Wordt dan onze sponsor en neem contact op.